Forum www.pewde.fora.pl Strona Główna www.pewde.fora.pl
Pedagogika Wieku Dziecięcego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zabawa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pewde.fora.pl Strona Główna -> Praktyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ONA
Gość






PostWysłany: Wto 8:53, 27 Lis 2007    Temat postu: zabawa

Dzieci ustawione są w kółku. Prowadzący wymienia (można także śpiewać na określona melodię) poszczególne części ciała:
„Głowa, ramiona, kolana, pięty , kolana, pięty, kolana, pięty.
Głowa ramiona, kolana, brzuch.
Oczy uszy, usta ,nos”.

Dzieci podczas wymawiania części ciała prawidłowo je pokazują. W miarę ilości powtórzeń tempo piosenki przyspiesza.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ONA
Gość






PostWysłany: Wto 8:56, 27 Lis 2007    Temat postu:

albo np Witanie sie z poszczególnymi czesciami ciała np. łokiec z kolanem, głowa z brzuchem, reka z uchem.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ONA
Gość






PostWysłany: Wto 9:02, 27 Lis 2007    Temat postu:

Spostrzeganie zmian we wzajemnym położeniu przedmiotów. Wdrażanie do posługiwania się przyimkami: na, pod, obok, przed, za.

Prowadząca ustawia maskotki badz przedmioty w różnym położeniu i prosi dzieci, aby określały, gdzie jest mysz (np. na stole, pod krzesłem, obok doniczki, przed tablicą, za szafą, między zabawkami itp.). Potem, podczas nieobecności dzieci w sali nauczycielka ukrywa myszki w różnych miejscach. Dzieci po znalezieniu mowia gdzie znalazly przedmiot np pod krzeslem na fotelu w szafce itd
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 9:03, 27 Lis 2007    Temat postu:

ONA napisał:
Spostrzeganie zmian we wzajemnym położeniu przedmiotów. Wdrażanie do posługiwania się przyimkami: na, pod, obok, przed, za.

Prowadząca ustawia maskotki badz przedmioty w różnym położeniu i prosi dzieci, aby określały, gdzie jest mysz (np. na stole, pod krzesłem, obok doniczki, przed tablicą, za szafą, między zabawkami itp.). Potem, podczas nieobecności dzieci w sali nauczycielka ukrywa myszki w różnych miejscach. Dzieci po znalezieniu mowia gdzie znalazly przedmiot np pod krzeslem na fotelu w szafce itd


mała pomyłka nie myszki bo to bylo w pierwowzorze ale np misie Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pewde.fora.pl Strona Główna -> Praktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin