Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 9:03, 27 Lis 2007    Temat postu:

ONA napisał:
Spostrzeganie zmian we wzajemnym położeniu przedmiotów. Wdrażanie do posługiwania się przyimkami: na, pod, obok, przed, za.

Prowadząca ustawia maskotki badz przedmioty w różnym położeniu i prosi dzieci, aby określały, gdzie jest mysz (np. na stole, pod krzesłem, obok doniczki, przed tablicą, za szafą, między zabawkami itp.). Potem, podczas nieobecności dzieci w sali nauczycielka ukrywa myszki w różnych miejscach. Dzieci po znalezieniu mowia gdzie znalazly przedmiot np pod krzeslem na fotelu w szafce itd


mała pomyłka nie myszki bo to bylo w pierwowzorze ale np misie Smile
ONA
PostWysłany: Wto 9:02, 27 Lis 2007    Temat postu:

Spostrzeganie zmian we wzajemnym położeniu przedmiotów. Wdrażanie do posługiwania się przyimkami: na, pod, obok, przed, za.

Prowadząca ustawia maskotki badz przedmioty w różnym położeniu i prosi dzieci, aby określały, gdzie jest mysz (np. na stole, pod krzesłem, obok doniczki, przed tablicą, za szafą, między zabawkami itp.). Potem, podczas nieobecności dzieci w sali nauczycielka ukrywa myszki w różnych miejscach. Dzieci po znalezieniu mowia gdzie znalazly przedmiot np pod krzeslem na fotelu w szafce itd
ONA
PostWysłany: Wto 8:56, 27 Lis 2007    Temat postu:

albo np Witanie sie z poszczególnymi czesciami ciała np. łokiec z kolanem, głowa z brzuchem, reka z uchem.
ONA
PostWysłany: Wto 8:53, 27 Lis 2007    Temat postu: zabawa

Dzieci ustawione są w kółku. Prowadzący wymienia (można także śpiewać na określona melodię) poszczególne części ciała:
„Głowa, ramiona, kolana, pięty , kolana, pięty, kolana, pięty.
Głowa ramiona, kolana, brzuch.
Oczy uszy, usta ,nos”.

Dzieci podczas wymawiania części ciała prawidłowo je pokazują. W miarę ilości powtórzeń tempo piosenki przyspiesza.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group