www.pewde.fora.pl
Pedagogika Wieku Dziecięcego
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.pewde.fora.pl Strona Główna
->
Praktyki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Pobieralnia
O wszystkim
Ważne!!
Edukacja polonistyczna z metodyką
Edukacja środowiskowa z metodyką
Odpowiedzialność prawna opiekuna
Edukacja matematyczna z metodyką
Pedagogika przedszkolna
Kształcenie zintegrowane
Praktyki
Podstawy wiedzy o uzależnieniach
Emisja głosu
Andragogika
Orientacje metodologiczne w pedagogice
Pedagogika specjalna
Diagnostyka pedagogiczna
Pedagogika resocjalizacyjna
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Wto 9:03, 27 Lis 2007
Temat postu:
ONA napisał:
Spostrzeganie zmian we wzajemnym położeniu przedmiotów. Wdrażanie do posługiwania się przyimkami: na, pod, obok, przed, za.
Prowadząca ustawia maskotki badz przedmioty w różnym położeniu i prosi dzieci, aby określały, gdzie jest mysz (np. na stole, pod krzesłem, obok doniczki, przed tablicą, za szafą, między zabawkami itp.). Potem, podczas nieobecności dzieci w sali nauczycielka ukrywa myszki w różnych miejscach. Dzieci po znalezieniu mowia gdzie znalazly przedmiot np pod krzeslem na fotelu w szafce itd
mała pomyłka nie myszki bo to bylo w pierwowzorze ale np misie
ONA
Wysłany: Wto 9:02, 27 Lis 2007
Temat postu:
Spostrzeganie zmian we wzajemnym położeniu przedmiotów. Wdrażanie do posługiwania się przyimkami: na, pod, obok, przed, za.
Prowadząca ustawia maskotki badz przedmioty w różnym położeniu i prosi dzieci, aby określały, gdzie jest mysz (np. na stole, pod krzesłem, obok doniczki, przed tablicą, za szafą, między zabawkami itp.). Potem, podczas nieobecności dzieci w sali nauczycielka ukrywa myszki w różnych miejscach. Dzieci po znalezieniu mowia gdzie znalazly przedmiot np pod krzeslem na fotelu w szafce itd
ONA
Wysłany: Wto 8:56, 27 Lis 2007
Temat postu:
albo np Witanie sie z poszczególnymi czesciami ciała np. łokiec z kolanem, głowa z brzuchem, reka z uchem.
ONA
Wysłany: Wto 8:53, 27 Lis 2007
Temat postu: zabawa
Dzieci ustawione są w kółku. Prowadzący wymienia (można także śpiewać na określona melodię) poszczególne części ciała:
„Głowa, ramiona, kolana, pięty , kolana, pięty, kolana, pięty.
Głowa ramiona, kolana, brzuch.
Oczy uszy, usta ,nos”.
Dzieci podczas wymawiania części ciała prawidłowo je pokazują. W miarę ilości powtórzeń tempo piosenki przyspiesza.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin