www.pewde.fora.pl
Pedagogika Wieku Dziecięcego
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.pewde.fora.pl Strona Główna
->
Praktyki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Pobieralnia
O wszystkim
Ważne!!
Edukacja polonistyczna z metodyką
Edukacja środowiskowa z metodyką
Odpowiedzialność prawna opiekuna
Edukacja matematyczna z metodyką
Pedagogika przedszkolna
Kształcenie zintegrowane
Praktyki
Podstawy wiedzy o uzależnieniach
Emisja głosu
Andragogika
Orientacje metodologiczne w pedagogice
Pedagogika specjalna
Diagnostyka pedagogiczna
Pedagogika resocjalizacyjna
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
blablabla
Wysłany: Pon 22:33, 26 Lis 2007
Temat postu: Kociaki
1.Dotknij swoich uszu mówiąc do dziecka to moje uszy, gdzie są Twoje uszy? Następnie można wymienić kolejne części ciała, które dziecko już zna i wykorzystać inne słowa, których jeszcze nie używało.
2.Cel dydaktyczny:utrwalenie nazw poszczególnych części ciała i ich położenia.
Dzieci ustawione są w kółku. Prowadzący wymienia (można także śpiewać na określona melodię) poszczególne części ciała:
„Głowa, ramiona, kolana, pięty , kolana, pięty, kolana, pięty.
Głowa ramiona, kolana, brzuch.
Oczy uszy, usta ,nos”.
Dzieci podczas wymawiania części ciała prawidłowo je pokazują. W miarę ilości powtórzeń tempo piosenki przyspiesza.
36.Zabawa: ,,Spadochroniarz”
Cel zabawy: integracja grupy- wspólna zabawa.
Cel psychomotoryczny: orientacja przestrzenna, rytmizowanie, różnicowanie ruchów.
Wiek: bez ograniczeń.
Miejsce : dowolne, o równej powierzchni, 6 razy większe od powierzchni płachty.
Liczba: dostosowana do wielkości płachty.
Przybory: płachta
Przebieg zabawy: Uczestnicy stoją dookoła płachty i trzymają ja tak, aby jej środek spoczywał na podłożu. Prowadzący określa kierunki świata lub inne punkty orientacyjne. Na sygnał wszyscy podnoszą płachtę do góry, gdy środkowa część znajdzie się w górze wszyscy gwałtownie ciągną ją w dół. Ruchy muszą być rytmiczne, tempo można zmieniać .Wykonujemy kilka prób, a następnie prowadzący w momencie podniesienia czaszy spadochronu wydaje polecenie: lądujemy- 4 kroki w kierunku północnym. Uczestnicy przemieszczają się głośno licząc, a następnie lądują na podłożu. Wykonujemy następny skok spadochronowy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin